Saturday, March 19, 2011

ayam penyet to mee sup penyet !!

holla !! did u see da pic ?? of course u r .. okk !! da story line was like this;

             my dad xde g labuan so juxx ade umi,wan,angah,iman,alon.. ktorang plan mlm tuhh nak g mkn kat ayan penyet mne tahh .. then,, otw nak naek duke,, tettibe krete stop kat tgh jln .. all like panic then org tue msti lah panic die lebih ann ?? so,, umi+wan panic.. angah amek phone die yg ade lampu o whatever tuhh then bkk atap kat atas n wat pe tah.. umi call ayah(ayah sedare) then die ckp kat mne ?? umi ckp kat depan bukit antarabangse n atas duke highway.. dah lah kat bukit antarebangse tuhh ade 'sumthing' .. so,, ayah srohh ttp engine pe smue.. then jln pelahan-lahanke depan n carek tmpt yg terang.. coxx, ktorang ramai pompuan.. then carek tmpt mkn .. so, thats why da title is aym penyet to mee supp penyet ..

hangout !! ;D

holla !! today is awesome+enjoyable day !! wanna say tqxx to all my fren (INCLUDE DA SHY BOY) n ......... .. tqxx ehh ?? hahahaha !! 
 firstly, kimiz+darwinie only(time tgk movie) but then ade dbah+alin kat AP 

da journey was like this;
firstly plan smue kumpul kat bus stop emerald then g samesame..but lastly movie lmbt sket .. so,, me+wanni g dlu.. ktorang bly tickets n while waiting fer them ktorang maen game.. n nak dekat kol 1200 ktorang g kat lif yg drng sroh tunngu .. n while waiting fer drng gak ktorang mkn chocolate mint.. suddenly, ammar kua dr lif then darwish.. smue camm malumalu abexx.. mybe coxx, dah lame x jmpe kowt ..then 1210 sumthing ktorang bly popcorn n other stuff.. ktorang pown msk then carek bilek num 4.. entah kat lombong mne drng letak ktorang .. then dok ape smue but salah tmpt..actually kitaorang 4 keluar but dawiss jalan mmang laju dye terus msuk hujung sekali maknanya kitaorang duduk 4,, b4 movie start ktorang tkr lah tmpt.. BIG MOMMAS LIKE FATHER,, LIKE SON pon start.. lawak gler n ade satu part *******.. then darwish ckp,," dah lah tuhh !!" plus, seriously SEJUK !! smpi menggegexx !! so,, movie dah abexx ktorang g ladiexx !! btl ann ape smue !!  then tron pstu tros carek taxi tokxx g AP .. total rm4.00.. then time naek jejantas eh ?? (i dun rmmbr what its call) tersrempak ngan fasha sandha n mybe with her PA .. then kat dlm AP nmpk dba kat guardian .. so, die ckp "krng g lah mkn dlu ..ktorang dah mkn.." so,, boyxx bly apple pie gurlxx bly mcflurry oreo only !! then naek escalator g bowling !! seriously,, BEXX GILER !!
ade part tuhh dpt strike !! yeah man !! ahhah !! 3 game !! n while maen bowling ktorang pown beli lah waffle+mineral water n sumthing !! while maen bowling ade srngxx nieyh merengek nak g BRANDS OUTLET !! cam bdk kechik !! :P then game abexx kol 1700.. b4 tron ktorang g toilet.. then time ktorang kua bdk laki dah tgglkan ktorang !! jahat !! suddenly jmpe kat brands outlet .. ktorang smue wat boddoxx jexx !! padan mukexx drng !! tgll kan ladies lg !! :P padan muke !! then balek !! happy+bexx+enjoy+everything= REALLY BEXX !! EVEN PENAT !! :D

Thursday, March 17, 2011

this Is ThE dAY !! ;D

Holla !! ;D i feel like im da one person in da world that is veryvery impatiently person !!! coxx i WANNA GO OUT WITH MY BFF !! :D me,wanni,dbah,alin n mur other frenxx !! our plan was like this; firstly, we will go to movie then go to lunch,bowling n window shopping !! i can't wait anymur !! :D
 n 2day to,, i will use my new vanilla perfume n new FLIPPER (red+black colour) but da sad thing is,, i lost my purse .. n in my purse have many kind of private stuff !!! shit !! but, its okk .. juxx be relax.. relax girl .. so,, later dun kabotkabot ok ?? hahahahh !! its nice to be smile girl !! :D

                                           OKK !! BYEBYE !! ;D


Wednesday, March 16, 2011

why u r soo BANGANG ??!!

Holla !! x'tremely stress rite now.. coxx da dumb internet.. whole world internet is slow rite now cox japan eathquake n tsunami.. very pitiful n deep simpathy to them .. n what to do ??n this show that da powerful of Allah s.w.t .. so now juz be a patiently person.. even we all angry,, but,, we cant do nothing ..
                                                            GOODBYE !! :D

Wednesday, March 9, 2011

CICAK !! :o

                                                          ALL COXX OF U !! :p

 ALL COXX OF U !! coxx of u lizards !! da story was like this;

                       I nak msk then nak lah amek bowl kat dlm cabinet ... then,, time bkk cabinet klua cicak !! org pown  screaming arhhh !! then die lari !! n i was like " owhh !! tqx god !! im still alive !!" hahahha !! like xx mrepekxx ann ?! ahha !! jux cicak !! bkn nye buaye !! damn !! hahaha !!

                              okk !! GTG !! -byebye- 


                                                                       stress !! :P

   Very-very stress rite now !! coxx of examination !! DAMN !! sejarah pnye lah SHORMART !! sejarah form1 tp, ade sesetgh soalan standard5 pnye !! mmg lah org kte senang !! but, MNE LARHH INGT !! SENGAL TOLL LAXX !! so now, tgh fikir camne arhh paper tuhh !! DAH LAH CKGU AZMAN !! ARHHHHHHH !! SUMPAH STRESS RITE NOW !! dah lah smalam inject !! then, pg td still ade rse sakit die !! damn !! n td wktu nak start exem kh, natasha lim kene rasok lakk !! cyan die !! but, bkn rasok yg cam histeria tuhh lahh !! juxx like pandang org smacam n moody then faint !! kat tangge lakk tuhh !! luckily ade frenxx die !! bleyhh lahh dukong !! n b4 paper sejarah, teacher ask me to sit at da back !! all coxx of ATHIR !! ARGHHH !! DAMN !! plus, sbelah si badot !! but, luckily ckgu srohh die dok kat tmpt zarith !!so, xlah kacau sgt !! :/ time dah nak abexx, exam, ckgu tnye, spe loom siap ?! then badot angkat tgn !!! smue cam ahahhahahaha !! BADOT NIEHH LEMBAP ARHHH !! ahhahahahah !! okk !! bell pown dah bnyi !!smue dah blek !! so,cam biase arhh !! tggu dbah n fatin.. then blek okk !! byebye !! :D
                  NOW, I WANT TO SAY BYEBYE TO U LAK !! AHHAHA !! -BYEBYE- :D 


Tuesday, March 8, 2011


HEY !! WE MEET AGAIN !! TODAY, we meet n now, lets starts da story.. actually, i dunno what to do !! even TOMORROW EXAM !! im here jus wanna tell u about my heart,my soul,my life,n my signs of love ..

       first; The shortest word that i know is "I" 
             The sweetest word that i know is "LOVE"
               The person that i need is "YOU" 
                  N the full word is; ILOVEYOU !! ♥♥♥
                   LOVING YOU !! :D

       third; Thank you for your unquestioning love that 

                makes every day SPECIAL !!

       fourth; May the love we feel today grow ever stronger
                     as the years pass ..

       fifth; Please love me in spite of my failings
                 as i shall always love you.. 

       sixth; I will support you in everything you do 
                     in success or failure...
       seventh; We shall find peace where we can
                    and strive for calmness..  

       eighth; I vow never to cause you deliberate hurt
                   and hope you will do the same.. :)

       ninth; I will be faithful in my hearts 
                        and in my actions.. 

       tenth; Let us be alone in our love, but never 
                   cut ourselves off from the world..

        eleventh; do not let those who are jealous
                    of our love attempt to break
                             us apart !!